Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Asalamualaikum semua..buat macam rumah sendiri ok..hehe

Mood ; .
Status ; mood wat doodle..sapa nak pm taw..kalu nur rajin

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


get this widget here

jangan lupa like sini



Sembang-sembang Sini



kad Geng Bloger



Banner bLog Terhangat



Older Post
Contest: Saya Sayang Kamoo Sahabat ^_^ 15.11
Wednesday, November 7, 2012 | 5:02 AM | 7 comments

asalamualaikum...aucakkk..alamak besar lah pulak mickey ni..nasib dia comei...

harini nur join contest dari The Diary of Didiey.. nak tahu dari mana contest ye..klik banner tu ye...contest ye bertajuk saya sayang kamu sahabat...
perkenalkan sahabat nur..


walaupun tak da rezeki pun dalam contest ni..apa pun...doakan ye agar hubungan kami berdua berkekalan..
apa pun..nur nak tegaskan disini...KAWAN KETAWA SENANG DICARI..TAPI KAWAN MENANGIS BELUM TENTU SENANG DITEMUI.
hargai mereka yang ada didepan kita..eh..macam ayat bercinta pulak..pun boleh guna juga..kan2..
kalau gadoh2 tu biasa lah   sedangkan lidah pun sering tergigit..
tapi kejap je..mesti baik balik.. tu jelah nak taip..berjela pula karang..jadi nur tag mereka..
nur tekan kat gambar2 diatas ye.id fb: nur hamizah ayub id follower: nur_za..check ye