Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Asalamualaikum semua..buat macam rumah sendiri ok..hehe

Mood ; .
Status ; mood wat doodle..sapa nak pm taw..kalu nur rajin

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


get this widget here

jangan lupa like sini



Sembang-sembang Sini



kad Geng Bloger



Banner bLog Terhangat



Older Post | Newer Post
..menang My 22nd Birthday Giveaway
Saturday, April 28, 2012 | 12:47 PM | 5 comments





asalamualaikum






tada..ni da lagu untuk kamu..
semoga kamu terhibur





senang je syarat dia..jom lah join..nur tag
dan

selamat hari jadi..
selamat hari jadi..
selamat hari jadi dear...
selamathari jadi...



sebelum 26 may 2012

eh..nur tak tahu nak wat apa sebab tak boleh tdo..ni nur bagi sebagai hadiah hari jadi kamu
kamu suka my melody kan..ngee
ni doodle nur lukis dari pic kt header kamu tu..tak sama..nur tahu..hehe




eh..kamu nampak tak watermark tu..yea..tu pun untuk kamu..suka tak..suka tak..hehe



tu jela nur mampu bagi untuk kamu..
sekurang2 ye da juga hadiah dari nur kan..hee..
eceh..nak ambik hati juga ni..ok x..tu je..k bai