Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Asalamualaikum semua..buat macam rumah sendiri ok..hehe

Mood ; .
Status ; mood wat doodle..sapa nak pm taw..kalu nur rajin

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


get this widget here

jangan lupa like sini



Sembang-sembang Sini



kad Geng Bloger



Banner bLog Terhangat



Older Post | Newer Post
menang “Contest 2 : Kata-Kata indah”
Thursday, May 24, 2012 | 12:08 AM | 3 comments
asalamualaikum..hye rakan bloger sekalian..
surat ini dan quato nur titipkan buat kalian yang mengenali diri ini..
diharap kalian sihat-sihat belaka..kalau demam..cepat-cepat makan ubat.
tak bermaya..makan vitamin banyak-banyak..
nur dah start keje..jadi kul 10 malam tu..memang nur dah lena...
jadi..blog ni memang tak da orang pun 10 malam ke atas..
pas balik keje..nur pergi tolong mak niaga lagi..







ni ha muka keletihan..kuing2..tapi nak ikut mak keluar juga..makan kfc baru..
ala yang pokits tu..macam tu la gamak ye eja..xsedap sangat ..pas tu pergi mcd..beli pocket yang baru tu..ala set rm10.oo tu... yang tu sedap..heheh..dengan aiskrim hoclick baru...
sedap....ala..gambar tak da nak terliurkan korang..

ha..dah baca quato nur tu..nur nk join contest lah..gamak2..ok tak ayat tu untuk CONTEST KATA-KATA INDAH..boleh menang tak..hehe

cepat lah ecok...pas tu cuti...huhu.. yeppi

tekan sini untuk join hingga 3 jun2012
nur tag dia