Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Asalamualaikum semua..buat macam rumah sendiri ok..hehe

Mood ; .
Status ; mood wat doodle..sapa nak pm taw..kalu nur rajin

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


get this widget here

jangan lupa like sini



Sembang-sembang Sini



kad Geng Bloger



Banner bLog Terhangat



Older Post | Newer Post
Contest : Saya Sayang Awak 2
Wednesday, May 30, 2012 | 11:45 PM | 1 comments


asalamualaikum..selalu orang buat quato sayang ni untuk kekasih..suami..
tapi ni nur buat untuk ibu dan ayah tersayang..ni quato nur cipta sendiri


''tuhan berikan hati yang sentiasa peka dengan perasaan. mewujudkan rasa cinta yang tidak ternilai.mencipta rasa rindu apabila berjauhan..cinta hadir tanpa kita sedari dan tidak sesekali akan hilang berganti hari''-nur_za

pandainya dia bermain kata,
dijanjikan emas rantai dan gelang
encik ayub dan puan rozita,
itulah dia mak abah tersayang

pakai payung melintas titi,
payung terjatuh terkena ikan,
mereka berdua si jantung hati,
tak mungkin ada yang boleh mengantikan.

berlari-lari takutkan katak,
kaki tersepak terjatuh perigi
mak sangat pandai memasak,
kalu korang makan mesti nak lagi.

mengekek-gekek dia bergelak,
sampai terlupa orang yang ada,
abah muka garang menakutkan budak,
tapi dia sangat pandai berguraw senda.






















hayatilah lagu diatas

siap dah..jom join sini
sebelum 2 jun lah kot..hehe
tag
id fb: nur hamizah ayub
id follower: nur hamizah atau nur_za
abang hensem
adik comei
dia yang baru ku kenali.