Cerita LadiesPurple
Si LadiesPurple

Nyan Cat

Asalamualaikum semua..buat macam rumah sendiri ok..hehe

Mood ; .
Status ; mood wat doodle..sapa nak pm taw..kalu nur rajin

↔ si Pemilik BLog
↔ Orang TErsayang
↔ Kawan Blog
↔ Back to post.


get this widget here

jangan lupa like sini



Sembang-sembang Sini



kad Geng Bloger



Banner bLog Terhangat



Older Post | Newer Post
kemenangan bulan 7 dan 8
Wednesday, August 8, 2012 | 6:08 AM | 0 comments
asalamualaikum..banyak sangat..nur pun tak ingat hadiah apa dah sampai....lagi pun tak ramai pun
yang baca blog ni..yela..blog untuk join contest je pun..tapi blog ni lagi banyak nur taip berbanding blog lagi satu..macam nyawa2 ikan je.
sapa yang terbaca ni..nur nak ucapkan selamat berpuasa dan tak lama lagi nak raya dah
banyak ke baju raya tahun ni
bulan 7 ni..nur tak banyak join contest pun tapi da juga hadiah sampai..alhamdulilah..rezeki allah kan

kemenangan 1st bulan 7/8( tak ikut turutan pun)
1.menang contest keronsang mutiara dari lisa
2. menang hadiah gelang sophie paris tu.. dari ejulz . seronok da gelang raya..hehe
3.nur dapat kad raya dari mizzceloteh
4.dapat topup dari nazlyzan
5. menang topup dari ga cik iza
6.menang topup dari ga raya untuk semua
9. memang selendang dari ga jom berpakaian muslimah

eh..rasa mcm bnyk lagi..banyak dapat kad raya..bgi je alamt..hehe..